mandag 14. februar 2011

Alle kan overraske

Jeg har verdens snilleste kjæreste( de synes vel alle om sin egen kjære), men romantisk det kan han ikke påberope seg å være. Jeg har fått blomster 2 ganger i løpet av 8 år. Den ene gangen til en bursdagen mi og den andre gangen fikk jeg en grønn potteplante, som faktisk lever enda etter 6 år. Men i dag slo han jammen til gitt.




Kom hjem med tulipaner etter jobb, trodde ikke mine egne øyne. Grunnen fikk jeg jo vite etterhvert. Dette var nemlig bare ikke et innfall.





Hans kjære kusine hadde tydeligvis sendt ut en melding til alle hun følte trengte en liten påminnelse, den lød omtrent slik:"Overrask din kjære på Valentines day. Selv om du synes det er noe tull ut av en annen verden er det utrolig hva en blomsterbukett eller sjokolade kan gjøre."

Ja ja, så har han ikke vasket huset, laget middag og kjøpt en ring, men overraske meg klarte han og jeg er fornøyd.......

5 kommentarer:

  1. Heldig du.. vi har og vært sammen i 8 år men ingen ring el barn... Hehe... men fikk en i love u tekstmelding i dag. Det var koselig... klem

    SvarSlett
  2. Heia kusina til mannen i huset - hun kan det hun... Hi hi hi
    Skjønt med tulipaner da!
    Hilde

    SvarSlett
  3. Overraskelser er tingen! Enten det er husvask, middag eller blomster...
    :-)

    SvarSlett
  4. Så kos :) Bra med sånne kusiner!

    SvarSlett