søndag 7. november 2010

Pulsvanter i gave

Hadde en skikkelig koselig bursdag i går. Spesielt hyggelig var det at de to tidligere kollegaene mine Mona og Marta tok turen fra Oslo. Fikk disse hjemmestrikkede pulsvantene av Marta.


Likte dem skikkelig godt, og de har vært i bruk allerede i dag. Marta har bloggen Marta i farta, som du kan sjekke ut her.



Hadde flere gjester innom i løpet av dagen, og jeg fikk mange flotte gaver. Viser noen av disse til uka.


Ønsker alle en flott arbeidsuke. Jeg er glad når denne uka er over, da er jeg ferdig med alle foreldresamtalene mine.

3 kommentarer:

  1. Lykke til med samtaler!
    Jeg sitter med skriftlige vurderinger nå... Målet er å være ferdig med alle i løpet av uka, da har vi jo god grunn til å feire når vi treffes :)
    Så bra at du ble glad for gaven!
    Sees plutselig!

    SvarSlett
  2. Marta er en sacer på strikking! Skriftlig vurderinger ja... Kanskje på tide å starte med de nå... Akkurat ferdig med alle samtalene og så er vi i gang igjen liksom...
    HIlde

    SvarSlett
  3. Så flott gave du har fått!
    Klem Igi

    SvarSlett