tirsdag 29. juni 2010

Vaskerom til besvær

Jeg var sjeleglad for å få vaskerom da vi flyttet inn i huset vårt. Etter å ha hatt vaskemaskin og skittetøy på badet var det deilig å få et helt rom til dette. Det er bare det at et vaskerom skal romme så mangt: fotballsko (7 par),treningstøy, vaskebøtter, vaskeartikler, støvsuger, skittent tøy, rent tøy, våte vaskefiller, hundemat, symaskin, potteskjulere, blomsterjord......




Når rommet er langt og smalt i er det gode muligheter for at dette blir det totale kaos. I dag har jeg nå hvertfall fått ryddet opp litt.


Hva er det med enslige sokker egentlig? Er overbevist om at vaskemaskinen vår spiser sokker. En hel sinkbalje full.


Denne store teboksen er den eneste tingen min kjære mann har kjøpt på loppis. Det var lenge før min tid. Vi oppbevarer hundekjeks i den.




Vaskerommet skal nok utvides en eller annen gang, men ser at jeg må male vinduskarmene før den tid.

4 kommentarer:

  1. Tror alle vaskemaskiner spiser sokker.
    Prøvde sokker med trykk-knapper for å holde dem sammen, men hjalp det? Nei.
    Stilig teboks.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Lyder kjent! Vaskeromsproblematikken. En gang vi åpnet vaskemaskinen for å sjekke noe som var feil - fant vi 27 (!!!!) enslige sokker ;).

    SvarSlett
  3. Oooo... heldige deg med eget vaskerom :) Selv har jeg min elskede vaskemaskin i kjelleren, badet er rundt 2x3 meter stort. (Skriver elskede, for tenkt hvilken jobb de hadde med klesvask før denne vidundermaskinen ble oppfunnet...)

    Nå skal jeg kose meg litt på bloggen din i selskap av en etterlengtet kopp kaffe :)
    Ønsker deg en deilig fredag!

    SvarSlett
  4. Vaskerommet mitt svømmer over av klær i ulike hauger - vi er hjemme fra ferie og det venter nok en 10-12 maskiner før jeg igjen kan se gulvet, men jeg er i gang!!! Har hatt det vidunderlig i sommervarmt danmark i nesten 2 uker... Lykke til med maling av vinduskarmen - er enig om at det blir fint...
    Klem Hilde

    SvarSlett