onsdag 23. juni 2010

Midtsommer og ferie

Endelig har jeg fått en etterlenget sommerferie. Det tar noen dager å ta innover seg at man skal ha fri i 7 uker etter et langt skoleår. Mannen har vært på kanotur i tre dager,mens jeg har stelt hjemme. Holder på med å male gjerdet. Er litt lei nå, så tempoet er ikke noe å skryte av.


Ryddet i lommeboken min i går og kom over en utgått tilgodelapp på Bohus. Det er vel lov å pørve tenkte jeg, og den snille mannen i kassa gikk med på at jeg kunne bruke den. Dette var hva jeg endte opp med.
Vi skal være mye hjemme i sommer. En liten tur til Danmark og sikkert mange småturer på hytta. Skal bli deilig etter å ha hatt en travel sommer i fjor.

Det er spennende å følge med i hagen på hva som blomstrer. Klarer ikke å huske fra i fjor hva slags blomster jeg har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar