søndag 21. juni 2009

Sommerferie og gavedryss

Endelig er ferien her, og på toppen av det hele med nydelig vær. Fredag kveld var jeg på avslutningsfest med mine kjære kollegaer. Siden jeg skal begynne å jobbe på en ny skole til høsten fikk jeg mange flotte gaver. Så mange at jeg nesten ble flau.
Denne termosen er bare gigantisk og passer bra til meg og min kjære som drikker en del kaffe. Jeg fikk duken også, detaljer på detaljene på duken ser du under.


Dette velkommen skiltet har fått plass i gangen.

Vinterstid går jeg stort sett alltid med ett stort skjerf på jobb, og i pausene har jeg alltid et teppe rundt meg når jeg sitter på personalrommet. Jeg er kald av meg og elsker å gå i kjole og skjørt til tross for kulden. Selv om jeg har mange tepper hjemme blir det aldri nok, og dette er bare flott sammenlignet med fleeceteppene jeg har fra før.


Denne Lavendel planten var også gave. Den har fått plass på trappa.
I tillegg fikk jeg to rosebusker. En klatrerose og en buskrose, bilde kommer når de blomstrer. Dette var altså gaver alle mine kollegaer hadde spleiset på til meg. Av to av mine kollegaer fikk jeg denne staudeboken. Har alledrede brukte noen timer på å studere denne.


Tusen takk til alle min kollegaer for gavene. Det er alltid hyggelig å vite at man har blitt satt pris på.

3 kommentarer:

  1. Regner med du kan greie å finne ut hvilke blomster som dukker opp i hagen din nå ;) Nyt sol og sommer!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du likte gavene. Nå kan du nyte ferien og tenke litt på oss:-) Ønsker deg en riktig GOD SOMMER. Vi ses sikkert til høsten.Tusen takk for mange flotte år sammen på Grorud skole. Du er ei aller tiders jente, med godt humør, alltid blid og stiller opp når noen trenger det. Mange gode sommerhilsener fra din tidligere kollega, Margret:-)

    SvarSlett