onsdag 17. juni 2009

Snart ferie

Bare to dager igjen til ferie. Er lærer, og så heldig at jeg har 7 uker ferie. Skal slutte på skolen som jeg har jobbet på i 6,5 år. Etter at jeg flyttet på landet bruker jeg 2 timer i bil hver dag for å komme meg til og fra jobb. Synes det er for mye, og har fått jobb 10 minutter unna. Kommer til å savne både kollegaer ( verdens beste forøvrig) og 4. trinns elevene jeg har hatt siden de startet på skolen. Førtse gang jeg gruer meg til siste arbeidsdag før ferien.
Hadde sommeravslutning for elever med foreldre i går. Fikk disse nydelige peonene og rosene. Fikk også gavekort på Plantasjen.



I dag hadde vi sommerlunsj på jobben. Fikk et tre som heter Caragana av mine kjære kollegaer, som jeg akkurat har funnet ut at heter hengeertebusk på norsk. Bilde kommer når jeg får plantet og de gule blomstene kommer.

2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig kommentar i bloggen min:) Og ja, snart ferie! Må nok jobbe endel i ferien jeg, men jeg styrer arbeidsdagene sjøl. Så det er ok. Nydelige blomster!

    Ha en flott dag!

    :)

    SvarSlett
  2. Spent på hvordan det går med de gule ertene dine på busk...
    Hi hi Lykke til med plantingen.
    HIlde

    SvarSlett