onsdag 20. juli 2011

En liten tur på bruktbutikken

Har kommet meg en tur på bruktbutikken i dag. Storshoppet ikke, men denne vasen til trivelige 20 kroner ble med hjem.




Fredløs er hentet inn fra hagen.



Dagene blir brukt til kaffeslaberas og rydding i heimen. I morgen skal det ble sol og da skal jeg MALE ute:-).
Fuglene koser seg i fuglemateren fra Eva Solo. Det er fut liv her hele dagen. vI gav denne til svigers til jul, men de danske fuglene fant ikke ut av hvordan de skulle spise av den. Dermed fikk vi den tilbake, god deal for oss. Konklusjonen vår er dermed : Norske fugler er smartere enn danske fugler.


3 kommentarer:

  1. Hei:)

    Skrev svar ang. greengate under innlegget:)

    Koselig blogg du har.

    Slik fuglemater står på ønskelisten!:)

    SvarSlett
  2. Så fin vase! :)
    Hehe.. norske fugler er mye smartere ja...
    Kunne tenke meg en slik selv, utenfor kjøkkenviduet..
    Mannen har laget fuglebrett som vi har da, men vi gir fuglene mat på høsten, ellers kommer skjærene hele tia... :)

    Klem til deg
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Jeg fikk også en sånn til jul og det tok faktisk en stund før fuglene skjønte hvordan den fungerte. Jeg liker den veldig godt, syns den er fin.

    SvarSlett