lørdag 31. desember 2011

Klar for 2012

Ikke mange timene før vi trer inn i 2012. Mye å se frem til. Dette gleder jeg meg til i 2012:
Reise
Gleder meg til reiser både i inn-og utland. Vi skal ihvertfall til Paris i påsken.


Håper på at vi venninner får til en jentetur i løpet av våren, slik vi hadde til Amsterdam i mai.



Tid hjemme til å ordne og fikse på huset og stulle i hagen.Taket på huset skal skiftes til sommeren og det kan jo være vi får fikset litt inne også. Dette bildet er tatt under maling av huset i sommer, derfor ingen sprosser.



Sommeren venter man jo alltid på.I år håper vi å få til seiltur og fjellturer i løpet av sommeren. Håper å få med oss mange slike kvelder i 2012.



Og dager som dette:



Familietid setter jeg stor pris på. Tid med både mamma, søster, bror, svigerforeldre, svogerX2, svigerinneX2 og selvfølgelig mannen. Ser også frem til å møte min niese som blir født i slutten av januar.



Venner.Sosiale stunder sammen med venner som den månedlige strikkeklubben, barnetreff, fester, kaffebesøk, jenteturer, skravlestunder, shoppingrunder, hytteturer og alt vi gjør sammen.



Jobben. Jeg setter stor pris på jobben min. Jeg er glad jeg har en variert jobb som aldri er kjedelig, gir meg mye og som jeg gleder meg til hver eneste dag. Dette bildet er tatt på skoletur med 7.klasse i vår.



Håper du også har mye å glede deg til og se fram til i 2012. Ønsker alle som er innom et riktig godt nyttår.

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg alt godt i 2012 Lene! Håper du får en fin kveld!
    Gunnhild

    SvarSlett
  2. Så fint skrevet, Lene! Ja, jeg håper også at vi kan få til en jentetur i år også, det var så koselig sist!! Ønsker deg alt godt i 2012.
    Silje

    SvarSlett
  3. Gode ønsker for 2012:) Håper vi får til å treffes til skravling og vindrikking i året som kommer også :)
    Klem

    SvarSlett