søndag 6. mars 2011

VM fest

Man kan jo ikke bo kun en times kjøring unna der VM arrangeres å ikke delta på noe som helst. Synes nesten det er flaut at vi ikke har kommet oss til Kollen. Etter 30 mila i går fant jeg ut at jeg måtte ta meg en tur på universitetsplassen og medaljesermonien. Mannen skulle spille fotballkamp , men min tidligere kollega Marta ble med.


Vi stod ganske langt bak, men for en stemning det var. Jeg kom ganske tidlig og fikk tid til å tusle rundt og se på isskulpturene i Karl Johan.



Det krydde av mennesker og mange fikk med seg hopprennet på storskjerm.

Disse treskulturene er skåret ut med motorsag. Det stod en mann og skar ut en av Petter Northug som hysjet på publikum, men det var så mange tilskuere at jeg ikke fikk tatt bilde.

I morgen er det tilbake til jobb. En intens periode med foreldresamtaler nå, men så er det påske og ordentlig vår.

2 kommentarer:

  1. Veldig kos å treffe deg i byen i går, og få med litt VM-stemning :) Møsteret på hønene er et mønster fra Sandnesgarn. Skal strikke noen på bestilling til diverse folk på jobb nå før påske :) Håper vi sees snart igjen!

    SvarSlett
  2. Hei på deg, jeg har en award til deg! :)

    Klem Ida

    SvarSlett