torsdag 6. januar 2011

Snø snø snø

Her har det snødd og snødd trutt og jevnt de siste dagene. Akkurat nå er det heldigvis opphold. Fikk tatt litt bilder mens jeg stod på trappa i dag.



Nå har jeg mast og mast om mer snø side slutten av november, men nå synes jeg det holder.

Heldigvis har vi en supersnill nabo med traktor som kommer og brøyter gårdsplassen vår, ellers hadde mannen virkelig fått seg noen ekstra treningsøkter denne uka.

Håper dere har en fin første uke i 2011. Jeg gleder meg til å gå på jobb i morgen. Skal slippe å ha gymtimen min, så da skal jeg nok klare å ha de resterende to timene.

6 kommentarer:

  1. Hei Lene.
    Ja her var det jammen mye snø. Kommet en del på Romsås også. Er ikke så lett å gå turer med Tinka. Men vi har det bra og storkoser oss i snøen. Lykke til med arbeidsdagen i morgen. Håper du er litt bedre. Ønsker deg en fin vinter :-) Hilsen Margret.

    SvarSlett
  2. Det er jo vakkert med nysnø, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det må komme så mye på en gang - kan det ikke komme litt her og der... Vi snør nesten ned i vårt lillt snøhull!
    Hilde

    SvarSlett
  3. håper du er bedre! snør veldig her og.. mannen er min snøbrøyter.. mens jeg sitter her.. hihih

    Klem

    SvarSlett
  4. Huff, vakkert men SÅ upraktisk! Jeg kommer meg ikke en gang rundt huset jeg nå! :P

    SvarSlett
  5. Så mye snø dere har fått.
    Håper det går bedre med deg.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Mio

    SvarSlett
  6. Hei.
    Så koselig blogg du har.
    Jeg har lest litt nedover her nå :)
    Måtte smile da du nevnte primulaene...Jeg må også ha det etter jul.
    Men så er det det at de er så tørste hele tiden
    Jeg setter dem ut etter at de er avblomstret og så kommer de igjen og igjen... Små fargeklatter...
    Ha en fin dag og god bedring :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett