tirsdag 27. juli 2010

Barnebok oppbevaring

Jeg er utrolig glad i barnebøker og kjøper ofte dette hvis jeg kommer over gode tilbud. Vi har ikke barn selv, men mange av vennene våre har og de er ofte innom.




Barnebøkene har til nå stått oppe på et gjesterom. En sjelden gang har jeg husket å finne dem frem når det kommer barnebesøk.




Fant denne bokkassetten i låven for et par uker siden. Den er et av mange ting jeg har fått under ryddinger på skolen jeg jobbet på tidligere. Synes den er kul og når er bøkene lett tilgjengelige i stua. Den har nok tjent et hardt liv på skolens bibliotek.


Noen av bøkene er bøker jeg selv har hatt. Denne boka var en av favorittene mine da jeg var litem. Synes fortsatt at den er veldig søt.

3 kommentarer:

  1. Ah, den bokkassen var KNALLkul! Heldige funnet! :D

    SvarSlett
  2. Det er absolutt ikke vanskelig å blakke seg i Danmark. Ikke i det hele tatt. Det er faktisk den enkleste ting i verden. he he

    Seilferie høres slettes ikke dumt ut. Her vi er står seiling høyt i kurs, surfing og kiting også. Bor 20 meter fra stranden og sitter å studerer sjøen i skrivende stund. Akkurat nå kom regnet men klager ikke av den grunn. Det er dag fem siden 18 juni jeg har hatt regn i sommer så jeg ser på det som en lykke å kjenne litt på det også. I dag blir det marked i Nr nebel, noe som jeg virkelig ser frem til. Liker disse lokale markedene jeg der man virkelig får oppleve Danmark på sitt beste.

    Varme sommerklemmer fra Elin ♥

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så stilig bok oppbevaring! Bildene fra Danmark ser heilt idylliske ut, det frister virkelig med ein tur...
    Takk for hygelig kommentar på bloggen min!
    Ønsker deg ein flott dag, krysser fingrene for opphold:)

    SvarSlett