onsdag 11. november 2009

Første punkt på julelista unnagjort

I ettermiddag har jeg vasket rundt på kjøkkenet. Alle skap og skuffer en nå skinnende rene. Helt utrolig hvor mye ting og tang man ( jeg) har i skapene. Hva jeg trenger 3 pizzaskjærere, 5 termoser og 4 sett med salt og pepperbøsser til må gudene vite. Kaste det kan jeg jo ikke, dermed blir alt mulig rart lagret i kjelleren. Det dukker også opp uante mengder tørrmat: 4 kg spagetti, 6 pk. tacokrydder og 5 åpnede melposer. Jeg som trodde jeg hadde orden og oversikt over kjøkkenskapene mine. Vel, nå er det hverfall ryddig og oversiktlig for en stund....
Denne Amaryllisen fikk jeg til bursdagen min i helgen, gleder meg til blomsten kommer. Gjør seg flott på mitt rene kjøkken.

Da var altså det første punktet på listen "Må gjøres før jul" unnagjort. Nå skal jeg slenge meg på sofaen og kose med med denne bursdagsgaven.



2 kommentarer:

  1. Steiki, så flink du er da!! Make me look bad... Hehe... Får vel begynne på skuffene jeg også kanskje... Sukk... :P

    SvarSlett
  2. Vel overstått!
    Hadde man bare vært ferdig med vasking av kjøkken....men nei..!
    Fortsatt god kveld!

    SvarSlett