torsdag 3. september 2009

Besøk på Hadelandshagen

I går var jeg og en venninne innom Hadelandshagen. Sigrid eier denne nydelige hagen rett ved Randsfjorden. Hun kan mye om blomster og hage, og har 600-700 forskjellige stauder her. Visste ikke at det fantes så mange typer Storkenebb, men i denne hagen er det rundt 120 forskjellige av dem. Det som er helt supert er at Sigrid selger stauder. Nå tar hun kun 20 kroner pr. stk., helt genialt. Dette ble med meg hjem for kun 120 kroner. Litt pjuskete nå, men kommer jeg til neste år. Kunne nok gått bananas her. Anbelfaler absolutt ett besøk dersom du er i området, det er bare å ringe henne på forhånd og avtale.


Denne Oktoberbergknappen blir nok nydelig i løpet av høsten.


2 kommentarer:

  1. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm dette er nok et sted vi helt kalrt kan svinge innom på vei til eller fra hytta... Alltid plass til noen flere stauder!!!
    nå er det snart helg, og jeg håper på gløtt av sol...
    Vi må ta en prat snart!
    kLEM

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar! Hyggelig at du var innom bloggen min. Håper du får en fin helg!

    SvarSlett