torsdag 20. august 2009

Høst på trammen

Kom meg en tur på hagesenteret i helgen siden det regnet. Da trenger man ikke ha dårlig samvittighet for at man ikke bruker tiden ute i hagen. Har lenge lett etter en gammel trekasse til å ha på trappa, og på hagesenteret hadde de mange. De solgte disse for 100 kroner stykket, helt glimrende. Fikk med meg en del lyng og pynteløk også. Synes lyng virkelig er vakkert om høsten. Slik ser nå altså trappa ut nå, eller trammen som man sier her på landet.



Det blir liten tid til hjem og hage når man begynner å jobbe. Har dårlig samvittighet for at jeg bruker tiden til blogging, burde nok heller ha laget ferdig lekseplan og planlagt litt timer. Godt det snart er helg.

2 kommentarer:

  1. Takk:)

    Så fint det ble på trammen! Lyng er vakkert, og havner nok på trappa mi også etter hvert;)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble hos deg. Du er flink og kreativ :-) Ønsker deg en riktig god helg. Håper uka har gått bra på den nye skolen. Selv er jeg sykmeldt 2 uker til. Har en liten hjernerystelse, og sliter med nakken, svimmelhet og hodepine. Fikk en lampekuppel i hode sist fredag på jobben. Snakk om uflaks. Av 35 kollegaer, så havnet selvsagt lampa på hodet mitt. Kjip start på det nye skoleåret. Vi snakkes. Det er alltid hyggelig å gå inn på siden din. Hilsen Margret.

    SvarSlett